Серед тих, кого на подорожі надихають соцмережі, найпопулярнішим джерелом інформації виявився Facebook.
Аналіз джерел інформації, на які покладаються українські мандрівники, провели в Державному агентстві розвитку туризму. Згідно з дослідженням, проведеним у 2021 році, готуючись до поїздки, українці насамперед беруть до уваги поради друзів та родичів.
Наступним дієвим інструментом планування подорожей вважають соцмережі (30%). На третьому – поради друзів та родичів, які проживають за кордоном. На четвертому – YouTube контент про подорожі, на п’ятому – “вибір без вибору”, оскільки це бізнес-поїздки. А закривають ТОП-6 – телепрограми, присвячені подорожам.
Серед тих, кого на подорожі надихають соцмережі, найпопулярнішим джерелом інформації виявився Facebook. Його використовують під час підготовки до поїздок 84% українців 35-44 років та 87% – 55-64 років. А ось молоді люди обирають Instagram: у віці від 15 до 25 років – 84%, у віці від 25 до 34 – 58%, у віці 55-64 – лише 22%.
Голова Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів зазначила, що ці дані доводять той факт, що діджитал-реклама та промо є головним методом просування тієї чи іншої локації.
«Минулого року ми розпочали масштабну діджитал промокампанію внутрішнього туризму в Україні серією відеороликів та банерної реклами, охопивши близько 30 мільйонів українців. Таке ж велике охоплення маємо по іноземній аудиторії – десятки мільйонів людей побачили український туристичний продукт і приїхали до України. Наше завдання на новий сезон – стимулювати подорожі Україною ще більше», – заявила глава ГАРТ.
Якщо говорити про іноземців, то вони більш виважено та економно планують свої подорожі. Перші три фактори, на які вони звертають увагу, є доступність локації, обраної для подорожі, вартість перельоту, проживання та погодні умови. Також важливою є для них різноманітність заходів для дозвілля.