Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Серед тих, кого на подорожі надихають соцмережі, найпопулярнішим джерелом інформації виявився Facebook.

Аналіз джерел інформації, на які покладаються українські мандрівники, провели в Державному агентстві розвитку туризму. Згідно з дослідженням, проведеним у 2021 році, готуючись до поїздки, українці насамперед беруть до уваги поради друзів та родичів.



Наступним дієвим інструментом планування подорожей вважають соцмережі (30%). На третьому – поради друзів та родичів, які проживають за кордоном. На четвертому – YouTube контент про подорожі, на п’ятому – “вибір без вибору”, оскільки це бізнес-поїздки. А закривають ТОП-6 – телепрограми, присвячені подорожам.

Читати  У мандри за кермом: назвали найкращі країни для подорожей автомобілем

Серед тих, кого на подорожі надихають соцмережі, найпопулярнішим джерелом інформації виявився Facebook. Його використовують під час підготовки до поїздок 84% українців 35-44 років та 87% – 55-64 років. А ось молоді люди обирають Instagram: у віці від 15 до 25 років – 84%, у віці від 25 до 34 – 58%, у віці 55-64 – лише 22%.

Читати  Що заборонено носити на Мальдівах, якщо ви плануєте поїздку

Голова Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів зазначила, що ці дані доводять той факт, що діджитал-реклама та промо є головним методом просування тієї чи іншої локації.

“Минулого року ми розпочали масштабну діджитал промокампанію внутрішнього туризму в Україні серією відеороликів та банерної реклами, охопивши близько 30 мільйонів українців. Таке ж велике охоплення маємо по іноземній аудиторії – десятки мільйонів людей побачили український туристичний продукт і приїхали до України. Наше завдання на новий сезон – стимулювати подорожі Україною ще більше”, – заявила глава ГАРТ.

Читати  Румунія удвічі скоротила термін карантину для невакцинованих туристів

Якщо говорити про іноземців, то вони більш виважено та економно планують свої подорожі. Перші три фактори, на які вони звертають увагу, є доступність локації, обраної для подорожі, вартість перельоту, проживання та погодні умови. Також важливою є для них різноманітність заходів для дозвілля.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *