Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Спалах коронавірусу змусить власників готелів змінити формат обслуговування постояльців. Під загрозою опиняться, наприклад, “шведські столи”. Про це заявили турецькі експерти у галузі туризму.



Основною проблемою системи “шведський стіл” є відкрита викладка страв, а також користування одними і тими ж приладами для накладання, наприклад, щипцями. Неоднозначною в світлі напруженої епідеміологічної ситуації є і процес самообслуговування клієнтів, що включає нарізку хліба одним ножем, користування кавовими машинами або автоматами для соку.

Читати  Британці представили серійну версію найбільшого повітряного судна

Фахівці вважають, що новий формат “шведського столу” повинен включати в себе видачу порційних хлібобулочних виробів в упаковці, а також заздалегідь розфасованих порцій страв, пише видання “Вісник АТОР”.

Крім цього, на думку експертів, після пандемії коронавірусу в ресторанах готелів, цілком можливо, всі прилади подаватимуть в індивідуальних захисних упаковках, а зі столів зникнуть багаторазові банки зі спеціями, тканинні серветки та скатертини. Також можуть зникнути великі столи – їх замінять невеликі столики на 5-6 осіб максимум, які відсунуть на 3-4 метри один від одного. Крім того, персоналу доведеться частіше дезінфікувати всі столові прилади, столи і стільці, встановити на вході ємності з гелем для дезінфекції.

Читати  SkyUp відкриває новий напрямок регулярних рейсів

Турецькі експерти зазначають: всі ці нововведення потребують розширення штату співробітників, перепланування ресторанної зони та зони готування. Зміни можуть стати вельми витратними для невеликих готелів.

Share:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *