Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Спалах коронавірусу змусить власників готелів змінити формат обслуговування постояльців. Під загрозою опиняться, наприклад, “шведські столи”. Про це заявили турецькі експерти у галузі туризму.



Основною проблемою системи “шведський стіл” є відкрита викладка страв, а також користування одними і тими ж приладами для накладання, наприклад, щипцями. Неоднозначною в світлі напруженої епідеміологічної ситуації є і процес самообслуговування клієнтів, що включає нарізку хліба одним ножем, користування кавовими машинами або автоматами для соку.

Читати  Землетрус в Албанії: шість загиблих, сотні поранених

Фахівці вважають, що новий формат “шведського столу” повинен включати в себе видачу порційних хлібобулочних виробів в упаковці, а також заздалегідь розфасованих порцій страв, пише видання “Вісник АТОР”.

Крім цього, на думку експертів, після пандемії коронавірусу в ресторанах готелів, цілком можливо, всі прилади подаватимуть в індивідуальних захисних упаковках, а зі столів зникнуть багаторазові банки зі спеціями, тканинні серветки та скатертини. Також можуть зникнути великі столи – їх замінять невеликі столики на 5-6 осіб максимум, які відсунуть на 3-4 метри один від одного. Крім того, персоналу доведеться частіше дезінфікувати всі столові прилади, столи і стільці, встановити на вході ємності з гелем для дезінфекції.

Читати  Біля пірамід Гізи з'являться кафе і нові зручності для відвідувачів

Турецькі експерти зазначають: всі ці нововведення потребують розширення штату співробітників, перепланування ресторанної зони та зони готування. Зміни можуть стати вельми витратними для невеликих готелів.

Share:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *