Також стартувала промокампанія, яка має привести до «сільського Ермітажу» якомога більше туристів.
Про це розповів ініціатор проєкту з популяризації Пархомівського музею Микола Давидюк, який згуртував навколо ідеї фахівців і культурних діячів.
«Ми пишемо аудіогід українською та англійською мовами. Для нас принципово показати, що це крутий український музей, і щоб усі, хто туди приїздить, відчули це піднесення. Англійська, бо ми віримо, що туди можуть їхати іноземні туристи. Це буде найкращий з аудіогідів, що є в країні, 100%, і один з кращих серед європейських музеїв. Бо те, як Аліна Паш підійшла до англійської версії, неперевершено! Сам підхід, те, як вона обирає тональності, тембр, гра з голосом – це щось. Плюс – найкрутіший письменник країни Сергій Жадан», — зазначив Давидюк.
Над гідом ще працюють спеціалісти, його представлять незабаром. Також музей отримав нову айдентику: фахівці оновили сайт музею, логотип, зробили сторінку в Інстаграмі, де вже почалася комунікація з відвідувачами. Професійний музейний фотограф зняв усі шедеври в Пархомівці для оновленого сайту. Ще стартувала рекламна кампанія в чотирьох містах України.
«Для таких міст як Київ, Полтава, Дніпро, Харків це може бути класний тур вихідного дня. Ми запустили рекламу, поки в невеликій кількості, але вона вже є. Її месидж простий: велике мистецтво поруч, воно доступне, до нього можна дістатися за 2, 4, 5 годин і, заплативши 20 гривень, побачити світові шедеври. Кожен може собі це дозволити», — зазначає Давидюк.
Окрім реклами на вулицях, популяризувати музей запропонували лідерам думок та блогерам, які робитимуть фото для соцмереж із копіями картин Малевича, Пікассо Шевченка, що знаходяться в Пархомівці.
Наразі кампанія почала отримувати відгук від бізнесу. «Люди справді перейнялися і хочуть допомогти. Хтось пропонує безкоштовний хостинг, хтось пропонує запустити спільне виробництво брендових речей, крафтових виробів. Також ми зробили мерч – фірмові футболки, сумки, роздруківки копій картин – і вже передали музею. Всі права на розробку ми передаємо, щоб надалі музей міг ще замовляти, друкувати продукцію і на цьому заробляти», — розповів Давидюк.