Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами
У Яворівському національному природному парку на Львівщині презентували оновлений бренд для природно-заповідних територій України та новий сайт, за допомогою якого можна спланувати мандрівку країною.


«Якщо зайти на наш оновлений сайт, є одна небезпека – дуже тягне в мандри. Хочеться залишити роботу і всі хатні справи і возз’єднатися з природою. wownature.in.ua – треба зберегти в закладки. Це вперше природно-заповідний фонд України отримав своє обличчя і корисний позитивний вебсайт, яким комфортно користуватися. Це єдиний сайт в нашій державі, де зібрані абсолютно всі національні парки та заповідники держави», – сказала координаторка проєкту Світлана Крижанівська-Блінова.

Читати  Без гравітації: скульптури, які створені всупереч усім законам природи

На новому сайті, який організатори презентували просто неба в Яворівському нацпарку, зібрана інформація з восьми українських державних заповідників та парків країни. Розробники через фото, відео, контент передають красу природи України, а також у дружній формі пояснюють, як правильно відвідувати природо-заповітні місця, що можна роботи, а що ні – не забороняючи, а розповідаючи і заохочуючи.

«Природа позбавлена голосу, вона говорить мовою втрат, зменшенням ресурсів, знищенням видів, пожежами і повенями… Ми захоплюємося її красою, але не знаємо, яка боротьба ведеться за лаштунками природно-заповідного комплексу. Ми можемо стати її голосом і створити таку взаємодію людини і природи, що відвідувачі почнуть розуміти і знати, де вони перебувають, команда парку забуде, що таке боротьба з вандалізмом, а грантодавці та меценати усвідомлять необхідність у підтримці”, – зазначив дизайнер бренду Володимир Блажівський.

Читати  Незвичайна туристична локація з’явиться у Запорізькій області

Новий логотип українських природних заповідників – це тризуб, в якому заховані символи листяних та хвойних дерев, річки, ландшафти і знак оклику як символ уваги і піклування. Усі нововведення відповідають міжнародним стандартам.

За словами Блажівського, концепція, бредбук та сайт подобаються всім: і директорам заповідників, і відвідувачам, і Міндовкілля . Тепер ці нововведення мають пройти законодавче затвердження.

Читати  Не торкатися: найбрудніші місця в аеропорту, яких краще уникати

Бренд та сайт розроблено в межах проєкту «Підтримка природно-заповідних територій в Україні», який фінансує уряд Німеччини через Кредитну установу для відбудови KfW.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *