Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Представники британської мережі готелів Travelodge назвали найдивніші прохання їхніх клієнтів, які вони отримували у 2021 році. Цікаво, що чимало з них так чи інакше пов’язані з тваринами.



Чим здивували готельєрів гості

Звичайно, мешканці готелів висувають не так багато дивних прохань та вимог. Найчастіше від них можна почути стандартні запитання, що стосуються національних особливостей, місцевої кухні, цікавих локацій, звичаїв та традицій.

Читати  Готельна індустрія Лондона в цьому році завершується з рекордом

Тоді, коли це можливо, команда наших готелів зробить усе можливе, щоб допомогти клієнтам вирішити складне завдання,
– сказала прессекретарка Travelodge Шакіла Ахмед.

Але це вдається не завжди. Дехто з гостей все ж зміг спантеличити готельєрів, як от покоївку, яку попросили заспівати у сусідньому номері, аби впевнитися, що кімната достатньо звукоізольована.

Читати  10-та ювілейна міжнародна премія Hospitality Awards 2020: реєстрацію готелів відкрито

Ось найдивніші прохання від мешканців Travelodge, які пригадали працівники:

  • влаштувати післяобіднє чаювання з пандами;
  • організувати появу падаючої зірки о 22:00;
  • дізнатися, де і коли можна побачити змій;
  • змусити чайок співати, а не кричати;
  • поставити у номер дитячий басейн, аби у рибок гостя було просторе місце для ночівлі.

Досить часто мешканці прискіпливо обирають розташування кімнати та бажаний краєвид з вікна, але іноді вони й вкрай дивно аргументують свій вибір. До прикладу, клієнт одного з готелів, хотів заселитися у кімнату з вікном, що виходить на південь, аби ранкове сонячне світло зарядило його ауру.

Читати  18 червня 2021 року відбудеться 4 міжнародна готельна конференція International Hospitality Conference

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *