Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Разом зі студією Other Land і Orient Web Development агентство також створило і запустило новий сайт, присвячений Чорнобильській зоні.

Бренд Чорнобильської зони відчуження розробило агентства Banda. В основу логотипу увійшла форма поверхні реактора, при цьому логотип буде змінюватися щороку і зникне зовсім в 2064 році.



“Міста Чорнобильської зони поступово зникають: їх руйнує час та поглинає природа. А це означає, що з часом у людей зникне можливість побачити прямі наслідки катастрофи. Ми вирішили створити брендинг Зони відчуження, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Бо хочемо, щоб люди встигли побачити все наживо”, – пояснили в агентстві рішення створити “невічний” логотип.

Читати  Київстар назвав найпопулярніші місця відпочинку на новорічні свята

Логотип змінюється з 1986 року, коли сталася катастрофа, і до 2064 року, коли Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації.

“Ми створили навколо логотипу цілісну візуальну систему. Так само, як і лого, вона змінюється з кожним роком. Однак, ми вирішили, що ці зміни будуть відбуватися не кожне 1 січня, а кожного 26 квітня. Відтепер новий рік в Чорнобилі буде починатися саме в цей день”, – розповіли в Banda.

Читати  Польща стала частіше відмовляти українцям у в'їзді

Дизайнери відзначають, що нова візуальна система, змінюючись щороку, робить кожен предмет (сувенір, афіша, одяг) колекційним і перетворює його в частину історії.

Разом зі студією Other Land і Orient Web Development агентство також створило і запустило новий сайт, присвячений Чорнобильській зоні.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *