Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами
У Маріуполі на Донеччині в культурно-туристичному центрі «Вежа» відбулася регіональна презентація туристичного бренду Приазов’я.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє прессслужба Маріупольської міської ради.



Новий логотип схожий на паперовий літачок, який трансформується у пляжну парасольку. Ці образи відтворюють асоціації та цінності, які вкладено у бренд, – колоритність, безпеку, мир, сучасність, відкритість, дружелюбність та гостинність.

Читати  З ними точно все буде вчасно: названі найпунктуальніші авіакомпанії світу та Європи

Ціннісну пропозицію також виражає слоган-меседж із хештегом #колоритне. Саме це слово використовується для рекламних та маркетингових комунікацій.

Зазначається, що нову айдентику Приазов’я презентували голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв та власник Bulanov büro Дмитро Буланов. З огляду на карантинні обмеження, трансляція презентації проводилася онлайн.

Туристичну айдентику Приазов’я розробила команда та фахівці Zruchno Travel спільно з Bulanov büro на замовлення проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України».

Читати  Лоукостер Ryanair має намір завезти до України 20 літаків

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *