Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Що тільки не дратує туристів: і пісок на пляжі, і шум хвиль, і діти в аквапарку. Пропонуємо нову порцію дивовижних побажань надто чутливих мандрівників.



Читаючи подібні відгуки, мимоволі задумуєшся – навіщо деякі люди вирушають у далекі мандри. Мабуть, їм краще залишатися вдома, де все таке близьке та комфортне. А затятим мандрівникам ця добірка точно підніме настрій.

Люди скаржаться на місцеву їжу

  • “Під час своєї відпустки на Гоа я з відразою зрозумів, що до усієї їжі додають карі. Ненавиджу гостре”.
Читати  Яка причина появи заторів у повітрі: деталі від стюардеси

А також на місцевих мешканців

  • “Ми поїхали у відпустку до Іспанії й мали проблеми з таксистами – бо вони всі іспанці”.
  • “Коли ми були в Іспанії, там було надто багато іспанців. На рецепшині говорили іспанською, їжа була іспанською. Ніхто не попереджав, що довкола буде стільки іноземців”.

Не очікують, що щось може піти не так

  • “Мене вкусив москіт. У брошурі нічого не казали про москітів”.
  • “Ми купили окуляри Ray-Ban у вуличного торговця за 5 доларів, тільки щоб переконатися, що це підробка”.
  • “У брошурі казали, що буде повністю облаштована кухня. Але там не було спеціального пристрою для нарізання яєць”.
  • “Ми забронювали екскурсію до аквапарку, але ніхто не сказав нам, що ми маємо принести свої купальники та рушники”.
  • “Пісок був не такий, як у брошурі. Там він був білим, а на пляжі – жовтим”.
Читати  У Хмельницькому з’явився музей еволюції мін

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *