Що тільки не дратує туристів: і пісок на пляжі, і шум хвиль, і діти в аквапарку. Пропонуємо нову порцію дивовижних побажань надто чутливих мандрівників.
Люди скаржаться на місцеву їжу
- “Під час своєї відпустки на Гоа я з відразою зрозумів, що до усієї їжі додають карі. Ненавиджу гостре”.
А також на місцевих мешканців
- “Ми поїхали у відпустку до Іспанії й мали проблеми з таксистами – бо вони всі іспанці”.
- “Коли ми були в Іспанії, там було надто багато іспанців. На рецепшині говорили іспанською, їжа була іспанською. Ніхто не попереджав, що довкола буде стільки іноземців”.
Не очікують, що щось може піти не так
- “Мене вкусив москіт. У брошурі нічого не казали про москітів”.
- “Ми купили окуляри Ray-Ban у вуличного торговця за 5 доларів, тільки щоб переконатися, що це підробка”.
- “У брошурі казали, що буде повністю облаштована кухня. Але там не було спеціального пристрою для нарізання яєць”.
- “Ми забронювали екскурсію до аквапарку, але ніхто не сказав нам, що ми маємо принести свої купальники та рушники”.
- “Пісок був не такий, як у брошурі. Там він був білим, а на пляжі – жовтим”.