Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Пасажири, які отримують місця в економ-класі біля аварійних виходів скаржаться на протяги та холод від евакуаційних дверей. Чому це відбувається?



Сайт авіаційних новин поспілкувався з технічним фахівцем з обслуговування літаків і з’ясував причину цих явищ, і чи безпечні вони.

Чи справді в аварійному виході в літаку є протяги?

Їх не може бути, адже пасажирський салон літака на висоті – герметичний. Тиск всередині нього більший, ніж зовні, а значить виходити повітря може лише з літака, потрапляти в салон – ні. У випадку порушення герметичності, в салоні випадуть кисневі маски, і пілоти здійснять екстрене зниження літака.

Читати  У парку природи «Беремицьке» селекційно розводитимуть оленів

У декого виникає питання: а якщо в аварійному виході невелика щілина, яка не викликає повної розгерметизації? Так-от, наявність навіть найменшої щілини привела б до сильного шуму через просочування повітря назовні – її почули б всі пасажири.

Зазвичай відчуття протягу дає загальна вентиляція або індивідуальний обдув над головою пасажира – його можна відвести в бік або повністю перекрити.

Читати  Усміхнений літак білухи Airbus, нарешті, піднімається в повітря

Чому від аварійного виходу в літаку віє холодом?

Більшість авіалайнерів значною мірою складається з металу. Як відомо, він завжди холодніший за навколишні предмети, а уявіть, що на висоті метал ще й охолоджується до -50 градусів. Тому, задля комфорту пасажирів, зсередини салону корпус з металу заповнюється термоізоляцією, а вже на неї встановлюють декоративні панелі.

Читати  Держава хоче розвивати Чорнобиль: що побудують

Для врізки аварійних виходів в корпусі змінюється конструкція. В ній більше металу і менше термоізоляції, щоб забезпечити силову стійкість. Саме тому в рядах біля аварійних виходів холодніше, але це стосується місць біля вікна.

 

 

Джерело: avianews.com

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *