У кожної, не лише незграбної людини, трапляються ситуації, коли щось випадає з рук. Зазвичай, тоді діє «правило трьох секунд» – якщо падає їжа і лежить на підлозі менш як три секунди, то її можна споживати.
Правило 3 секунд ніколи не діє:
В літаку
Так, перше місце, де ніколи не слід застосовувати теорію – килим в літаку.
На перший погляд, вони чисті, до того ж вважається, що їх порохотяжать після рейсу. Але насправді миють килими не частіше ніж кожні 35 – 40 днів, коли літаки прибирають більш комплексно.
Річ у тім, що люди не тільки ходять по ньому у взутті цілий день, а й заходять і виходять з туалету, де сеча часто розбризкується на підлогу.
Якщо турист переконаний, що місце під його сидінням може бути достатньо чистим, то краще подумати ще раз.
Люди взагалі огидні в літаках – одного разу я знайшла людські фекалії під сидінням,
– розповіла колишня стюардеса на Reddit.
Інший член екіпажу заявив, що якось у пасажира була діарея, яка затопила унітаз і просочилась у килим у проході.
Також на одному з рейсів авіакомпанії Saudi Arabian Airlines двері в туалет знизу були закриті мокрим рушником, після того, як він почав переливатися в салон.
В готелі
Літак – не єдине місце, де «правило трьох секунд» не діє.
Джейкоб Томскі, який пропрацював у готельному бізнесі десять років, запевняє, що килими – це найбрудніша частина номера у готелі.
Так, їх порохотяжать, але вони майже ніколи не отримають шампунь і глибоку чистку, оскільки в кімнатах постійно перебувають люди,
– підкреслив він.
За його словами, килими потребують більш належного очищення, ніж будь-що.
Тож, не варто думати, що поверхні є достатньо чистими для того, щоб діяло «правило трьох секунд». І йдеться не лише про килими в літаку чи готелі!