Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Пасажири нерідко поводяться на борту літака недопустимо, при цьому думають, що їм це просто зійде з рук. Однак зараз авіакомпаніям дозволили вносити своїх клієнтів до “чорного” списку.



Стюардеса однієї з американських авіакомпаній – Кет Камалані, популярна своїми відео в соцмережах, постійно ділиться історіями про роботу бортпровідників в літаку. Цього разу вона розповіла, чому пасажира можуть занести до “чорного” списку перевізника.

За її словами, є декілька причин, через які пасажир може втратити право на переліт або потрапити в список небажаних клієнтів:

  • голосні розмови;
  • хамство;
  • грубість;
  • агресивні дії до членів екіпажу і попутників.
Читати  Море, ніби шахова дошка: як виникають "квадратні" хвилі і чим вони небезпечні

Бортпровідниця каже, що вони підготовлені до подібних ситуацій і впораються з ними на висоті. До того ж про всі інциденти доповідають співробітникам правоохоронних органів.

Тому не думайте, що можете поводитися неадекватно або бешкетувати безкарно, поліція все одно вас дістане, – підсумувала Кет.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *