Разом зі студією Other Land і Orient Web Development агентство також створило і запустило новий сайт, присвячений Чорнобильській зоні.
Бренд Чорнобильської зони відчуження розробило агентства Banda. В основу логотипу увійшла форма поверхні реактора, при цьому логотип буде змінюватися щороку і зникне зовсім в 2064 році.
«Міста Чорнобильської зони поступово зникають: їх руйнує час та поглинає природа. А це означає, що з часом у людей зникне можливість побачити прямі наслідки катастрофи. Ми вирішили створити брендинг Зони відчуження, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Бо хочемо, щоб люди встигли побачити все наживо», — пояснили в агентстві рішення створити «невічний” логотип.
Логотип змінюється з 1986 року, коли сталася катастрофа, і до 2064 року, коли Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації.
«Ми створили навколо логотипу цілісну візуальну систему. Так само, як і лого, вона змінюється з кожним роком. Однак, ми вирішили, що ці зміни будуть відбуватися не кожне 1 січня, а кожного 26 квітня. Відтепер новий рік в Чорнобилі буде починатися саме в цей день», – розповіли в Banda.
Дизайнери відзначають, що нова візуальна система, змінюючись щороку, робить кожен предмет (сувенір, афіша, одяг) колекційним і перетворює його в частину історії.
Разом зі студією Other Land і Orient Web Development агентство також створило і запустило новий сайт, присвячений Чорнобильській зоні.