Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами
Ворохта отримала туристичний бренд із вказівником у формі лижі та гуцульськими символами.

Про це повідомляє Ворохтянська селищна рада на своїй сторінці у Фейсбуці.



Зазначається, що туристичний бренд представили керівник агенції туристичних ініціатив Ігор Чава та арт-директор Олег Білий.

“За основу лого взято вказівник, який символізує форму лижі. Кольорова гамма та ромбічні символи взяті з візерунку гуцульських килимів”, – йдеться у повідомленні.

Читати  Заплутана італійська: добірка висловів із непередбачуваним перекладом

У селищній раді додали, що гасло Ворохти пов’язане з її історичним минулим та легендою про походження назви селища.

«За переказами, у перших жителів присілка Мочерняків був слуга, що втік з польської армії, якого звали Ворохта. Він був дуже здібним, і до нього часто зверталися за порадами, приказуючи «іду до Ворохти». Звідсіля й пішла в народі назва нового гірського поселення — Ворохта», – наголошується у повідомленні.

Читати  З Борисполя в рази збільшиться кількість рейсів AirBaltic: в чому причина

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *