Як передає Укрінформ, про це повідомляє прессслужба Маріупольської міської ради.
Новий логотип схожий на паперовий літачок, який трансформується у пляжну парасольку. Ці образи відтворюють асоціації та цінності, які вкладено у бренд, – колоритність, безпеку, мир, сучасність, відкритість, дружелюбність та гостинність.
Ціннісну пропозицію також виражає слоган-меседж із хештегом #колоритне. Саме це слово використовується для рекламних та маркетингових комунікацій.
Зазначається, що нову айдентику Приазов’я презентували голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв та власник Bulanov büro Дмитро Буланов. З огляду на карантинні обмеження, трансляція презентації проводилася онлайн.
Туристичну айдентику Приазов’я розробила команда та фахівці Zruchno Travel спільно з Bulanov büro на замовлення проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України».