Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Усі, кому доводилося літати, знають, який люб’язний та привітний персонал зустрічає вас на борту. Однак є речі, про які пасажири ніколи не мають просити – адже стюардеси не зобов’язані їх виконувати.



Американська стюардеса Джаміла Хардвік у соцмережах розповіла, що не входить в обов’язки персоналу. Ймовірно, вам відмовлять у допомозі, навіть якщо ви про це попросите.

Не просіть покласти багаж на полицю

Туристи не мають просити допомоги із багажем, який потрібно покласти на верхню полицю. Це потрібно робити самостійно.

Читати  Венеція стане доступною для людей з інвалідністю: у місті готують новий проєкт

Бортпровідниці не повинні допомагати пасажирам із багажем на верхніх полицях. На це є проста причина.

Нам не платять, поки не зачиняться посадкові двері. Якщо ми отримаємо травму, коли підніматимемо цю сумку у верхній відсік для ручної поклажі та речей, ми не зможемо списати це на виробничу травму,
– розповіла бортпровідниця.

Читати  Світ під льодом: у Гренландії виявили гігантське висохле озеро, якому може бути мільйон років

Інколи це навіть забороняють

Деякі компанії прямо забороняють підіймати багаж. Адже в разі травми бортпровідник не зможе виконувати свої обов’язки. А компанія не буде нести відповідальності за цю ситуацію.

До того ж сумки іноді бувають страшенно важкі – навіть попри обмеження авіакомпанії. Тому не наражайте персонал на небезпеку, ретельно ставтеся до наповнення своєї ручної поклажі й ставте її на полицю власноруч.

Читати  Для розвитку туризму потрібні гроші на маркетинг та зміни в системі Prozorro — ДАРТ

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *