Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Під час омріяного відпочинку кожен мандрівник сподівається на турботу та комфорт в готелі. Але є такі гості, після візиту яких працівники й навіть власники готелів залишаються не надто задоволеними.



  1. Любителі вечірок

Деякі гості полюблять влаштовувати гучні святкування прямо в готельному номері. Зазвичай такі вечірки досить шумні і заважають іншим відвідувачам.

У найгіршому випадку працівникам потім доводиться буквально збирати кімнату “зі шматочків” – адже від під час таких вечірок нерідко псують майно.

Ніколи не забувайте, що кімната в готелі призначена виключно для спокійного відпочинку. Щоб танцювати, слухати гучну музику та вживати алкоголь є бари та ресторани.

  1. Ті, хто приводить зайвих людей

Інколи працівники готелів зіштовхуються з надто економними мешканцями. Такі люди намагаються оселити у своєму номері “додаткових” постояльців.

Читати  На Буковелі запрацював Музей воскових фігур

Наприклад, у двомісний номер з окремими ліжками можуть розмістити 4 людини. Або не повідомити про те, що приїхали з дитиною і вона потребує додаткове ліжко за окрему плату.

  1. Беруть те, що погано лежить

Деякі недобросовісні мандрівники не гребують майном готелю. Вони можуть вкрасти з кімнати рушники, халати, склянки та інші речі. Зазвичай такі люди ще й хваляться тим, як нажилися на чужому.

  1. Думають, що косметичні засоби – чудовий сувенір

Особливо економні туристи не хочуть купувати близьким подарунки з подорожі. Натомість вони беруть всі миючі засоби та косметику, яку їм дають в номері.

Читати  Як не заразитися коронавірусом в аеропорту: важливі поради

Дехто просить про новий набір засобів щодня – щоб забрати додому якомога більше маленьких пляшечок.

  1. Хитруни

Існують люди, які хочуть за маленькі гроші отримати розкішний номер. Вони часто намагаються обманути працівників.

Такі люди замовляють найдешевшу кімнату, заїжджають у неї, навмисно ламають техніку чи меблі, а потім вимагають переселити їх до кімнати більш високої категорії. Працівники готелю рідко можуть довести, що саме цей турист зламав річ.

Читати  Скільки потрібно працювати жителям різних країн, щоб заробити на ту саму річ

Однак у більшості готелів вже знають про цю схему шахрайства і змушують порушників нести відповідальність.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *