Пасажирам здається, що пересадка – це зайві витрати пального, потреба обслуговувати більше літаків та платити зарплату персоналу. Усе так, але є пункти, де компанії можуть скоротити витрати.
Мандрівники не так активно купують квитки на довгі рейси. Авіакомпаніям доводиться відправляти рейси напівпустими, а це збитково.
Натомість короткі маршрути за популярними напрямками купують набагато краще. Тут в літаках майже не буває вільних місць. Тому виходить, що компанії вигідніше зробити 2 коротких перельоти, ніж 1 довгий.
Пасажири купуватимуть квитки як до кінцевого пункту призначення, так і до проміжного. У середньому летіти з пересадкою для пасажирів дешевше на 32 відсотки.
Обирають зручні аеропорти
Компанії намагаються робити пересадку в хабі – аеропорту, де базуються їх літаки. Так вони економлять на обслуговуванні – ці аеропорти часто надають знижки.