Контактна інформація
04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б
blog

Відкриваємо Україну — Свидовець
Про що цей фільм? Цей фільм про процес підготовки трейлу для катання на байку від вершини гори Ворожеска вниз до однойменного озера, а також про всі пригоди, які трапилися з нами в цій експедиції. DISCOVER UKRAINE SVYDOVETS’ — невеликий, проте справді цікавий фільм, який буде приємно подивитися вдома у затишній атмосфері з гарячим чаєм та печивом. А тепер трохи розкажемо, як усе відбувалося. Сьогодні ми відправляємося в чергову поїздку. Раніше ми вже тут бували і обіцяли повернутися. Зазвичай, речі починаємо збирати ще за декілька днів до поїздки, бо потрібно підготувати чимало спорядження. А оскільки цього разу на нас чекала експедиція на цілий тиждень, стафу було особливо багато. гора Ворожеска 1731м Відправляючись у подорож, потрібно враховувати, що погода у горах може бути дуже мінлива і непередбачувана. Відповідально поставтеся до вибору спорядження і будьте готовими до різних ситуацій. No dig no ride, — це те, що ми намагаємося передати усім людям небайдужим до катання в горах. Якби кожен доклав хоч трішки зусиль до будівництва трейлів у горах, то кататися у Карпатах було би ще цікавіше. За кордоном велосипедна інфрастуктура вже давно розвинена, до старту траси можна піднятися на звичайному авто по ґрунтовій дорозі та спуститися по підговленому трейлу. В Україні ми

Що станеться, якщо відчинити двері аварійного виходу літака під час польоту
Тиск у салоні блокує двері Аварійні виходи призначені спеціально для герметизації, коли з’являється різниця між внутрішнім і зовнішнім тиском повітря. Двері активізуються, як тільки включаються двигуни літака – в кабіні створюється тиск, який і блокує аварійний вихід. Щоб відкрити такі двері в польоті, потрібна неймовірна сила Аварійні двері відкриваються, якщо потягнути їх всередину, а не штовхнути від себе, але через найсильніший тиск всередині навіть групі людей не вдалося б це зробити. Якщо двері все ж будуть відкриті, в салоні відразу впаде тиск В такому випадку пасажири негайно отримають кисневі маски. У вас буде 15 секунд, щоб надіти цю маску Крім цього, на такій висоті людина відразу ж отримує обмороження, а якщо ж вона проігнорувала прохання «пристебнути ремені безпеки», то в лічені секунди вилетить з літака. А якщо кисню не вистачить, то, ймовірно, настане гіпоксія, яка тягне за собою уповільнення мислення, погіршення зору, а потім смерть. Пілоти будуть намагатися спуститися на безпечну висоту якомога швидше Потрібно спуститися на 3000 метрів. А зробити це необхідно до того, як в масках закінчиться кисень і пасажири почнуть втрачати свідомість. Не хвилюйтеся! Відкрити двері аварійного виходу літака – майже неможливо.

Что произойдет, если открыть аварийный выход самолета во время полета
Давление в салоне блокирует двери Аварийные выходы предназначены специально для герметизации, когда появляется разница между внутренним и внешним давлением воздуха. Двери активизируются, как только включаются двигатели самолета – в кабине создается давление, которое и блокирует аварийный выход. Чтобы открыть такую дверь в полете, нужна невероятная сила Аварийные двери открываются, если потянуть их внутрь, а не толкнуть от себя, но из-за сильнейшего давление внутри даже группе людей не удалось бы это сделать. Если двери все же будут открыты, в салоне сразу упадет давление В таком случае пассажиры немедленно получат кислородные маски. У вас будет 15 секунд, чтобы надеть эту маску Кроме этого, на такой высоте человек сразу же получает обморожения, а если он проигнорировал просьбу «пристегнуть ремни безопасности», то в считанные секунды вылетит из самолета. А если кислорода не хватит, то, вероятно, наступит гипоксия, которая влечет за собой замедление мышления, ухудшение зрения, а затем смерть. Пилоты будут пытаться спуститься на безопасную высоту как можно скорее Нужно спуститься на 3000 метров. А сделать это необходимо до того, как в масках закончится кислород и пассажиры начнут терять сознание. Не волнуйтесь! Открыть дверь аварийного выхода самолета – почти невозможно.

Чарівний міст вогнів, який висить серед дерев у лісі Індонезії
Індонезійський фотограф Уорман Уордхані опублікував світлини у своєму Instagram, які зробив у лісі орхідей Cikole – чарівна туристична пам’ятка, яка може похвалитися природним угіддям із понад 20 000 орхідей у лісі з дитячим майданчиком та висячим мостом. Орхідейний ліс Cikole можна знайти в Лембангу, місті та природному районі на Західній Яві, Індонезія. Міст споруджений тут спеціально, щоб забезпечити надзвичайний краєвид на навколишній природний ландшафт. Багато хвалять його як місце для любителів природи, але виявляється, що туристи та адміністрація лісу, також представляють це місце як унікальну місцевість для людей, які роблять селфі та розширюють свої образи в соціальних мережах. Попри те, що це виглядає красиво в нічний час, люди все одно можуть насолоджуватися місцевістю вдень, а також просто піти на полювання за орхідеями. Кажуть, що тут є види орхідей, які корінні в Індонезії, але також і рідкісні.

Волшебный мост огней, который висит среди деревьев в лесу Индонезии
Индонезийский фотограф Уорман Уордхани опубликовал фотографии в своем Instagram, которые сделал в лесу орхидей Cikole – очаровательная туристическая достопримечательность, что может похвастаться природным угодьям с более 20 000 орхидей в лесу с детской площадкой и висячим мостом. Орхидейный лес Cikole можно найти в Лембанге, городе и природном районе Западной Яве, Индонезия. Мост построен здесь специально, чтобы обеспечить чрезвычайный вид на окружающий природный ландшафт. Многие хвалят его как место для любителей природы, но оказывается, что туристы и администрация леса, также представляют это место как уникальную местность для людей, которые делают селфи и расширяют свои образы в социальных сетях. Несмотря на то, что это выглядит красиво в ночное время, люди все равно могут наслаждаться местностью днем, а также просто пойти на охоту за орхидеями. Говорят, что здесь есть виды орхидей, которые коренные в Индонезии, но также и редкие.

До Трускавця за відновленням сил після ковіду
Кожен, хто перехворів, повинен усвідомлювати про необхідність терапії в комплексі лікувальних заходів. Попри те, що цей процес сьогодні є вкрай важливим, йому, на жаль, приділяється мало уваги. Повноцінне реабілітаційне відновлення пропонує унікальний медичний центр «AVEL», що знаходиться на території лікувально-діагностичного курортного комплексу Шале Грааль в Трускавці. Цілющі властивості мінеральних вод Трускавецького родовища, а це насамперед Нафтуся, Марія, Софія тощо, в поєднанні з іншими лікувальними заходами значно збільшать оздоровчий ефект реабілітації. Варто відзначити, що Нафтуся позитивно впливає на обмін речовин, має протизапальний ефект, володіє знеболюючими властивостями, покращує роботу внутрішніх органів, виводить з організму шлаки та токсичні речовини. Слід врахувати і те, що програма включає дієтичне збалансоване харчування, фіто-чаї, Reo-воду. Reo-вода – питний сольовий ре гідрант, який максимально усуває симптом дегідратації, виводить токсини з організму та знижує інтоксикацію. Показниками для програми являється стан після перенесеного захворювання на COVID-19, після виписки зі стаціонару або амбулаторного лікування в стадії повного одужання, підтвердженого лабораторним обстеженням (наявність аналізу з від`ємним результатом на COVID-19). Згідно останньої статистики, пацієнти, які перехворіли на COVID-19, можуть ще тривалий час відчувати наслідки хвороби – на легенях, серці, нирках і навіть на психічному рівні. А це, насамперед, легеневі фібрози, що можуть призвести до задишки та гострого періодичного кашлю. Зі сторони серцевої системи

На Закарпатті відкрили одну із найвисокогірніших доріг України, яка веде до озера Синевир
Дорога прокладена вздовж Боржавського хребта, проходить через Воловецький та Подобовецький (Пилипецький) перевали, виходить на трасу Р-21 Долина – Хуст – це робить її одним з наймальовничіших автомаршрутів України. Також T-07-18 – шлях до одного з найбільш відвідуваних природних див України – Національного природного парку Синевир. Відомо, що загалом на Закарпатті, за планом Укравтодору, у 2020 році буде відремонтовано та побудовано 370,3 кілометра доріг державного значення. Вже оновлено 260,4 кілометра.

На Закарпатье открыли одну из самых высокогорных дорог Украины, которая ведет к озеру Синевир
Дорога проложена вдоль Боржавского позвоночника, проходит через Воловецкий и Подобовецкий (Пилипецкий) перевалы, выходит на трассу Р-21 Долина – Хуст – это делает ее одним из самых живописных автомаршрутов Украины. Также T-07-18 – путь к одному из самых посещаемых природных чудес Украины – Национальному природному парку Синевир. Известно, что всего на Закарпатье, по плану Укравтодора, в 2020 году будет отремонтировано и построено 370,3 километров дорог государственного значения. Уже обновлено 260,4 километра.

Не лише Прип’ять: міста-привиди України, де зупинилося життя
Oрбiтa У 70-х роках XX стoлiття рaдянськa влaдa хoтiлa збyдyвaти в Укрaїнi щe oднy ЧAEС – Чигиринськy aтoмнy eлeктрoстaнцiю. Бiля Чигиринa пoчaли звoдити мiстeчкo-сyпyтник для aтoмникiв – Орбіта. Плaнyвaлoся, щo тyт бyдe жити 20 тисяч людeй. Ta пiсля aвaрiї в Чoрнoбилi бyдiвництвo припинили. A люди, якi мaли прaцювaти нa мaйбyтнiй eлeктрoстaнцiї, втрaтили рoбoтy. Зараз тут лишe кiлькa бyдинкiв мaють гaзoвe пoстaчaння, прaцює oднa крaмниця, а нaсeлeння склaдaє близькo 160 мeшкaнцiв. Любeч-1 У 1960-х рoкaх y Рaдянськoмy сoюзi пoчaли прoєкт з бyдiвництвa рaдioлoкaцiйних стaнцiй пiд нaзвoю «Дyгa». Двi тaкi стaнцiї рoзтaшyвaли нa тeритoрiї Чeрнiгiвськoї oблaстi: «Дyгa 1» знaхoдиться нa oб’єктi пiд нaзвoю Чорнобиль-2, для oбслyгoвyвaння «Дyги 2» y 1970 році пoбyдyвaли нeвeликe мiстo Любeч-1. Це бyлo сeкрeтне вiйськoве місто. Пiсля aвaрiї нa ЧАЕС рaдioлoкaтoр y Любeч-1 пeрeстaв прaцювaти, a y 2000-х рoкaх йoгo дeмoнтyвaли. Пiсля цьoгo життя тут припинилося. Цукроварів Це місто зникло з кaрти пiсля зaкриття нaйбiльшoгo й нaйсyчaснiшoгo нa тoй чaс в Укрaїнi цyкрoвoгo зaвoдy. Тут знaчнo змeншилaсь кiлькiсть рoбoчих мiсць, тoж людям дoвeлoсь виїхaти з рiднoгo мiстeчкa. Рaнiшe тyт прoживaлo пoнaд шiсть тисяч oсiб, зaрaз – близькo сoтнi. Нa вyличкaх мiстa мoжнa пoбaчити пoрoжнi бaгaтoпoвeрхiвки з пoбитими вiкнaми тa пoiржaвiлими кoмyнiкaцiями. Tyтeшня iнфрaстрyктyрa нaстiльки в жaхливoмy стaнi, щo

Не только Припять: города-призраки Украины, где остановилась жизнь
Oрбитa В 70-х годах XX века советская власть хотела построить в Украине еще одну ЧАЭС – Чигиринскую атомную электростанцию. У Чигирина начали возводить городок-спутник для атомщиков – Орбита. Планировалось, что здесь будет жить 20 тысяч человек. Но после аварии в Чернобыле строительство прекратили. А люди, которые должны были работать на будущей электростанции, потеряли работу. Сейчас здесь только несколько домов имеют газовое снабжение, работает один магазин, а население составляет около 160 жителей. Любeч-1 В 1960-х годах в Советском Союзе начали проект по строительству радиолокационных станций под названием «Дуга». Две такие станции расположили на территории Черниговской области: «Дуга 1» находится на объекте под названием Чернобыль-2, для обслуживания «Дуги 2» в 1970 году построили небольшой город Любеч-1. Это был секретный военный город. После аварии на ЧАЭС радиолокатор в Любеч-1 перестал работать, а в 2000-х годах его демонтировали. После этого жизнь здесь прекратилось. Сахароваров Этот город исчез с карты после закрытия крупнейшего и самого современного на то время в Украине сахарного завода. Здесь значительно уменьшилось количество рабочих мест, поэтому людям пришлось уехать из родного города. Ранее здесь проживало более шести тысяч человек, сейчас – около сотни. На улицах города можно увидеть пустые многоэтажки с разбитыми окнами и поржавевшими коммуникациями. Здешняя инфраструктура настолько в ужасном
