Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Австралійські фахівці туристичного бізнесу розповіли, на які дивні речі скаржилися туристи. Цей перелік точно здивує досвідчених мандрівників.



На що тільки не скаржаться туристи: на таблички на дверях, диких тварин і навіть на рибок у воді. Ці кумедні претензії справді здатні підняти настрій.

Які курйозні претензії висували туристи

  • Туристка поскаржилася на замкнені двері у кімнаті. Коли персонал готелю прийшов її «рятувати», виявилося, що на дверях висіла табличка «не турбувати». Жінка подумала, що їй заборонено відчиняти двері.
  • Інший чоловік жалівся на те, що йому заважає спати шум хвиль – адже вікна його номера виходили просто на океан.
  • Турист попросив переселити його іншої кімнати. Попередня не сподобалася йому, адже була «надто по-жіночому декорована».
  • Одна родина скаржилася, що їх не попередили про рибок у воді. Мовляв, діти дуже налякалися.
  • Скарги бувають справді дивними: турист скаржився, що йому довелося летіти з Ямайки до Великої Британії цілих 9 годин. При цьому його не влаштовувало, що американці летіли додому усього 3 години – чоловік назвав це несправедливим.
Читати  Реальна пропозиція: прожити у VIP-готелі рік за 100 доларів на добу

 

  • А ще одна жінка була дуже незадоволена, що в готелі не можна засмагати топлес. Мовляв, через це її чоловік мусив носити футболку на пляжі.
  • Родині туристів не сподобався пляж. За їх словами, там було «надто багато піску і довелося чистити усе, коли вони приходили в номер».

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *