Вона наочно показала як кріпляться одні та інші паски безпеки. Але Стюардеса Тая також звернула увагу на різні умови між бортпровідниками та пасажирами під час польоту.
Чим виправдана відмінність у ременях безпеки
Стюардеса розповіла, що паски безпеки у членів екіпажу міцніше, оскільки вони використовують плечові та поясні кріплення. А пасажири – тільки поясні. Проте головна функція пасків безпеки – втримати людину у крісла в різі турбулентності літака.
У мандрівників є кілька додаткових точок опори, за які вони можуть триматися у разі якоїсь надзвичайної ситуації. Наприклад:
- Спинка крісла спереду;
- підлокітник;
- власне, пасок безпеки.
А на службових місцях їх немає – вони не мають опор перед собою. Тому бортпровідники мають додаткові плечові ремені.