Уявіть собі можливість пережити унікальний досвід подорожей, перебуваючи за багато миль від місця призначення. В туристичній галузі останнім часом з’явилося багато нововведень, пов’язаних з цифровими технологіями. Зокрема, багато з них з’явилося завдяки пропозиціям багатьох туристичних агенцій.
Віртуальний туризм був визнаний ідеальною маркетинговою стратегією для впливу на споживачів як під час планування поїздки, так і в процесі прийняття рішень.
У першому випадку віртуальна реальність особливо корисна, оскільки пропонує туристам більш точний та надійний доступ до інформації про пункт призначення.Це стає ще більш очевидним, якщо порівняти цю інформацію з даними каталогів, диптихів або навіть традиційних веб-сайтів, тому що в процес включається уява.
Що стосується прийняття рішення або бронювання, то віртуальна реальність додає емоційного аспекту, коли мова йде про планування відпустки. Тобто, якщо до цих пір ціна відігравала ключову роль, то тепер віртуальна реальність дозволила включити новий фактор: внутрішнє бажання мандрівника відвідати певне місце призначення і отримати особливий досвід подорожі, таким чином стимулюючи почуття користувачів.
Деякі туристичні компанії вже пропонують своїм клієнтам щось на зразок відеоігор, так звані симуляції поїздок.Тим не менш, ми не повинні забувати, що майбутнє туризму направлено на персоналізацію вражень від подорожей, а віртуальна реальність дозволяє точно створити унікальну та адаптовану під кожного клієнта пропозицію .