Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

“Укрзалізниця” запустила канал комунікації з пасажирами в Messenger в мережі Facebook. Про це повідомляє прес-служба залізничного підприємства.

“Тепер звертатися з питаннями, зауваженнями і пропозиціями можна в контактний центр “Укрзалізниці” і шляхом направлення повідомлення в соціальній мережі Facebook”, – йдеться в повідомленні.



Шановні пасажири!Укрзалізниця удосконалює контактний центр?. Ми запустили ще один канал комунікації з пасажирами у…

Опубліковано Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia Четвер, 20 лютого 2020 р.

Таким чином, поскаржитися, наприклад, на стан поїзда тепер можна через Facebook в акаунті компанії: @Ukrzaliznytsia. Зараз підтримка через Messenger працює в тестовому режимі щодня з 8:00 до 20:00.

Читати  Україна оновила список "коронавірусних" країн: до "червоної" зони потрапив популярний туристичний напрямок

Також діє контактний центр компанії за телефоном 0800-50-3111.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *