Travel News

У Маріуполі презентували туристичний бренд Приазов’я

У Маріуполі на Донеччині в культурно-туристичному центрі «Вежа» відбулася регіональна презентація туристичного бренду Приазов’я.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє прессслужба Маріупольської міської ради.



Новий логотип схожий на паперовий літачок, який трансформується у пляжну парасольку. Ці образи відтворюють асоціації та цінності, які вкладено у бренд, – колоритність, безпеку, мир, сучасність, відкритість, дружелюбність та гостинність.

Ціннісну пропозицію також виражає слоган-меседж із хештегом #колоритне. Саме це слово використовується для рекламних та маркетингових комунікацій.

Зазначається, що нову айдентику Приазов’я презентували голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв та власник Bulanov büro Дмитро Буланов. З огляду на карантинні обмеження, трансляція презентації проводилася онлайн.

Туристичну айдентику Приазов’я розробила команда та фахівці Zruchno Travel спільно з Bulanov büro на замовлення проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України».