Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Нерідко пасажири літака натискають на панелі всі кнопки підряд. Однак є ті, що варто використовувати лише в окремих випадках.

Стюардеса американської авіакомпанії Кет Камалані, популярна своїми відео в соцмережах, постійно ділиться історіями про роботу бортпровідників в літаку. Цього разу вона розповіла про правила використання спеціальної кнопки виклику персоналу.


За її словами, якщо літак злітає, сідає або перебуває в зоні турбулентності, кнопкою для виклику персоналу користуватися не треба.

Читати  Інтерсіті+ з Києва до Славського стане «Бойківським експресом»

Навряд чи співробітник авіакомпанії підійде до вас, оскільки виклик зроблений в момент підвищеної небезпеки, – зазначила дівчина.

Адже в цей час на борту всі пасажири, включаючи персонал, пристебнуті на своїх місцях.

Стюардеса порекомендувала не використовувати відповідну кнопку, якщо турист захотів перекусити, потребує ковдри й в інших незначних випадках. На її думку, про це необхідно подбати ще до зльоту.

Читати  На Балі поліція розшукує російську модель, яка знялася у порноролику на священному вулкані

Спеціальний індикатор призначений тільки для екстрених ситуацій, наприклад, коли туристу стало погано, повідомила Камалані.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *