Нерідко пасажири літака натискають на панелі всі кнопки підряд. Однак є ті, що варто використовувати лише в окремих випадках.
За її словами, якщо літак злітає, сідає або перебуває в зоні турбулентності, кнопкою для виклику персоналу користуватися не треба.
Навряд чи співробітник авіакомпанії підійде до вас, оскільки виклик зроблений в момент підвищеної небезпеки, – зазначила дівчина.
Адже в цей час на борту всі пасажири, включаючи персонал, пристебнуті на своїх місцях.
Стюардеса порекомендувала не використовувати відповідну кнопку, якщо турист захотів перекусити, потребує ковдри й в інших незначних випадках. На її думку, про це необхідно подбати ще до зльоту.
Спеціальний індикатор призначений тільки для екстрених ситуацій, наприклад, коли туристу стало погано, повідомила Камалані.