Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Напевно, всі бачили неприємних пасажирів, які хамлять стюардесам. В соцмережі бортпровідниця розповіла “спосіб помсти” таким клієнтам.

Своїм досвідом працівники авіакомпанії поділилися в коментарях під відео популярного Даррона Кардоса (Darron Cardosa).



Він запропонував розповісти підписникам про те, як їм доводилося справлятися з неприємними клієнтами.

Серед них була бортпровідниця з Канади Хелена Хендбаскет (Helena Handbasket). Дівчина розповіла, коли пасажири літака поводяться з нею неприйнятним чином, то вона реєструє їх на тривалому рейсі на місця біля вбиральні.

Читати  Гренландія захотіла нажитися на танучих льодовиках

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *