Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Напевно, всі бачили неприємних пасажирів, які хамлять стюардесам. В соцмережі бортпровідниця розповіла “спосіб помсти” таким клієнтам.

Своїм досвідом працівники авіакомпанії поділилися в коментарях під відео популярного Даррона Кардоса (Darron Cardosa).



Він запропонував розповісти підписникам про те, як їм доводилося справлятися з неприємними клієнтами.

Серед них була бортпровідниця з Канади Хелена Хендбаскет (Helena Handbasket). Дівчина розповіла, коли пасажири літака поводяться з нею неприйнятним чином, то вона реєструє їх на тривалому рейсі на місця біля вбиральні.

Читати  Революційний винахід: у літаках можуть з'явитися дворівневі крісла

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *