Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Лайнер авіакомпанії KLM, який вилетів з Амстердама вранці мав приземлитися в Ріо-де-Жанейро ввечері, пролетівши над Атлантичним океаном. Проте в середині шляху пілоти були змушені змінити траєкторію руху через тріснуте скло.



Після 4,5 годин польоту було вирішено повернутися в Амстердам, щоб виправити технічну проблему. Безпеці пасажирів нічого не загрожувало. Літак щасливо приземлився у Схіпголі близько 20:00 за місцевим часом. Пасажири сіли на новий літак і продовжили подорож о 20:30 за місцевим часом, – підтвердив представник авіакомпанії.

Читати  10 порад туристам-початківцям від мандрівника Дмитра Комарова, які стануть у пригоді

Як повідомили туристи, що перебували на борту, звук був настільки сильним, що його було чути навіть у пасажирському салоні. Таким чином, через дев’ять годин польоту літак знову опинився в Нідерландах. Всіх пасажирів пересадили в інший лайнер, і їм вдалося дістатися до Бразилії з затримкою в 14 годин. Представники авіакомпанії у коментарі інциденту уточнили, що безпека клієнтів та членів екіпажу для них першорядна.

Share:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *