Можливо, ви пропустили шанс, щоб провести ніч на Wienermobile, але якщо ви любитель хот-дога і любите дуже каламбури, у Оскара Майера є вакансія: ваше ім’я на хот-дозі.
В даний час компанія приймає заявки на посаду Hotdogger — послів бренду, яким доручено водити хот-дога довжиною в 27 футів по Сполученим Штатам, давати інтерв’ю на телебаченні та радіо, проводити благодійні заходи і показувати історії продуктових магазинів, а також зустрічатися з Wienermobile.
12 обраних людей будуть відвідувати м’ясні закуски, отримувати булочки і записуватися на двотижневе тренування в Hot Dog High, де навчаться паркувати Wienermobile і пройти прискорений курс про каламбурів, пов’язаним з ковбасою.
Згідно зі списком, ідеальний кандидат буде товариським, креативним і доброзичливим, зі ступенем бакалавра мистецтв або бакалавра наук, переважно в області зв’язків з громадськістю, журналістики, комунікацій, реклами або маркетингу, — в рівній мірі здатної просувати і створювати соціальні мережі.
Постійно оплачувана, річна робота для випускника коледжу, роль Hotdogger була надзвичайно конкурентоспроможною — в минулому році компанія отримала тисячі резюме для концерту — і немає ніяких підстав припускати, що це буде менш популярним зараз. «За 33 роки роботи Hotdogger продовжує залишатися дуже бажаною посадою», — заявив в прес-релізі заступник директора Оскар Майер Метт Різман. «Ми з нетерпінням чекаємо, хто буде різати гірчицю в 2020 році і подорожувати по країні від імені бренду Оскар Майєр». Якщо ви хочете спробувати себе, у вас є час до 31 січня, щоб відправити резюме та супровідний лист по електронній пошті . Як сказав один колишній Хотдоггер, «Ніколи в вашому житті не буде так легко зробити настільки багато людей щасливими».