Travel News

Паш і Жадан записали аудіогід для музею, де зберігаються роботи Пікассо та Малевича

Співачка Аліна Паш і письменник Сергій Жадан записали двомовний аудіогід для Пархомівського художнього музею ім. Луньова на Харківщині, де зберігаються роботи Пікассо, Малевича, Кандинського, Шишкіна, Реріха, Айвазовського та інших всесвітньо відомих майстрів.


Також стартувала промокампанія, яка має привести до «сільського Ермітажу» якомога більше туристів.

Про це розповів ініціатор проєкту з популяризації Пархомівського музею Микола Давидюк, який згуртував навколо ідеї фахівців і культурних діячів.

«Ми пишемо аудіогід українською та англійською мовами. Для нас принципово показати, що це крутий український музей, і щоб усі, хто туди приїздить, відчули це піднесення. Англійська, бо ми віримо, що туди можуть їхати іноземні туристи. Це буде найкращий з аудіогідів, що є в країні, 100%, і один з кращих серед європейських музеїв. Бо те, як Аліна Паш підійшла до англійської версії, неперевершено! Сам підхід, те, як вона обирає тональності, тембр, гра з голосом – це щось. Плюс – найкрутіший письменник країни Сергій Жадан», – зазначив Давидюк.

Над гідом ще працюють спеціалісти, його представлять незабаром. Також музей отримав нову айдентику: фахівці оновили сайт музею, логотип, зробили сторінку в Інстаграмі, де вже почалася комунікація з відвідувачами. Професійний музейний фотограф зняв усі шедеври в Пархомівці для оновленого сайту. Ще стартувала рекламна кампанія в чотирьох містах України.

«Для таких міст як Київ, Полтава, Дніпро, Харків це може бути класний тур вихідного дня. Ми запустили рекламу, поки в невеликій кількості, але вона вже є. Її месидж простий: велике мистецтво поруч, воно доступне, до нього можна дістатися за 2, 4, 5 годин і, заплативши 20 гривень, побачити світові шедеври. Кожен може собі це дозволити», – зазначає Давидюк.

Окрім реклами на вулицях, популяризувати музей запропонували лідерам думок та блогерам, які робитимуть фото для соцмереж із копіями картин Малевича, Пікассо Шевченка, що знаходяться в Пархомівці.

Наразі кампанія почала отримувати відгук від бізнесу. «Люди справді перейнялися і хочуть допомогти. Хтось пропонує безкоштовний хостинг, хтось пропонує запустити спільне виробництво брендових речей, крафтових виробів. Також ми зробили мерч – фірмові футболки, сумки, роздруківки копій картин – і вже передали музею. Всі права на розробку ми передаємо, щоб надалі музей міг ще замовляти, друкувати продукцію і на цьому заробляти», – розповів Давидюк.