Travel News

Київрада затвердила програму розвитку туризму до 2024 року

Депутати Київради затвердили міську цільову програму розвитку туризму в Києві на 2022-2024 роки.

Як повідомляє пресслужба Київради, рішення підтримали 66 депутатів.



«Наразі сектор туризму справедливо вважається одним із найбільш постраждалих від пандемії коронавірусу. Над створенням нової міської цільової програми розвитку туризму працювало багато людей: не лише працівники Управління, а й члени Координаційної ради з туризму та іміджевої політики КМДА, і, звісно ж, громадськість. Ми проаналізували наші досягнення та розглянули можливості для реалізації у столиці всіх видів туризму. Пріоритетними визначили такі напрями, як подієвий, діловий, медичний та гастрономічний туризм», – зазначила начальниця Управління туризму та промоцій КМДА Марина Радова.

За її словами, нова цільова програма – це комплекс заходів, спрямованих на реалізацію трьох оперативних цілей: збільшення кількості туристів, збільшення тривалості та покращення комфорту перебування туристів у столиці, підвищення ефективності управління туристичною сферою.

Загалом на фінансування програми передбачено 118,9 млн грн, що майже вдвічі менше, ніж було виділено на програму 2019-2021 років.

Задля підвищення конкурентоспроможності міста Києва як туристичного центру європейського рівня та збільшення прибутковості сфери в умовах коронавірусних обмежень заплановано:

  • облаштувати інклюзивні туристичні маршрути для маломобільних груп за допомогою включення до маршрутів локацій зі встановленими мінімоделями туристичних об’єктів із застосуванням шрифту Брайля;
  • провести низку заходів (практичні семінари, конференції, тощо) для підвищення якості надання туристичних послуг та рівня безпеки перебування гостей і жителів міста в Києві в межах проєкту «Академія гостинності»;
  • надати гранти на конкурсній основі для підтримки ініціатив у сфері туризму;
  • зібрати та опрацювати статистичні дані щодо обсягів туристичних потоків до м. Києва відповідно до інформації операторів мобільного зв’язку (LifeCell, KyivStar, Vodafone).

Завдяки ухваленій сьогодні програмі, переконані в Київраді, столиця зможе не лише прийняти більшу кількість туристів, а й створити максимально комфортні умови для їхнього тривалого перебування у місті.

Exit mobile version