Пасажири нерідко поводяться на борту літака недопустимо, при цьому думають, що їм це просто зійде з рук. Однак зараз авіакомпаніям дозволили вносити своїх клієнтів до «чорного» списку.
Стюардеса однієї з американських авіакомпаній – Кет Камалані, популярна своїми відео в соцмережах, постійно ділиться історіями про роботу бортпровідників в літаку. Цього разу вона розповіла, чому пасажира можуть занести до «чорного» списку перевізника.
За її словами, є декілька причин, через які пасажир може втратити право на переліт або потрапити в список небажаних клієнтів:
- голосні розмови;
- хамство;
- грубість;
- агресивні дії до членів екіпажу і попутників.
Бортпровідниця каже, що вони підготовлені до подібних ситуацій і впораються з ними на висоті. До того ж про всі інциденти доповідають співробітникам правоохоронних органів.
Тому не думайте, що можете поводитися неадекватно або бешкетувати безкарно, поліція все одно вас дістане, – підсумувала Кет.