Найвідвідуваніший музей світу, паризький Лувр, за час карантину, а саме за 71 день, набрав 10,5 млн онлайн-візитів завдяки безкоштовним екскурсіям на своєму сайті та постам в соцмережах. Про це заявила дирекція музею. Для порівняння: за весь 2018 рік музей прийняв 10,2 мільйона відвідувачів, за 2019 рік — 9,6 млн.
Пік віртуальних відвідин музею припав на перші тижні карантину, протягом кожного з них сайт Лувру подивилися близько 330 тисяч осіб. Більшість відвідувачів були іноземними «гостями».
З 12 березня по 22 травня сайт відвідали 16% французів і 17% американців. Після цього працівники музею почали пропонувати більше віртуальних екскурсій англійською мовою. Третє місце за відвідуваністю зайняли «віртуальні туристи» з Китаю.
Працівники Лувру сподіваються на його швидке відкриття, однак щотижня вони продовжують пропонувати нові віртуальні екскурсії різними мовами і знайомство з колекціями музею.
«У нашій новій реальності великим музеям доведеться розвивати можливості нових медіа, щоб познайомити глядачів зі своїми колекціями. Хоча ми не зовсім це вітаємо, тому що твори мистецтва — це не просто картинки, вони вимагають безпосередньої зустрічі з глядачем», — зазначила директор по роботі з громадськістю музею Софі Гранж.
Франція почала вихід з жорсткого карантину 11 травня, коли відкрилися невеликі музеї. Великі музеї, такі як Лувр, залишаються зачиненими.