«Укрзалізниця» запустила канал комунікації з пасажирами в Messenger в мережі Facebook. Про це повідомляє прес-служба залізничного підприємства.
«Тепер звертатися з питаннями, зауваженнями і пропозиціями можна в контактний центр «Укрзалізниці» і шляхом направлення повідомлення в соціальній мережі Facebook», – йдеться в повідомленні.
Шановні пасажири!Укрзалізниця удосконалює контактний центр?. Ми запустили ще один канал комунікації з пасажирами у…
Опубліковано Укрзалізниця — Ukrzaliznytsia Четвер, 20 лютого 2020 р.
Таким чином, поскаржитися, наприклад, на стан поїзда тепер можна через Facebook в акаунті компанії: @Ukrzaliznytsia. Зараз підтримка через Messenger працює в тестовому режимі щодня з 8:00 до 20:00.
Також діє контактний центр компанії за телефоном 0800-50-3111.