Про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.
«Впровадження цифровізації та інформаційних технологій є одним із основних напрямів розвитку туризму. Київ активно йде шляхом діджиталізації, зокрема галузей креативної економіки і туризму. Використовуються новітні технології щодо оцифрування локацій, створення 3D-турів, елементи доповненої реальності», – поінформував керівник цифрової трансформації Києва (CDTO) та заступник голови КМДА Петро Оленич.
На порталі можна дізнатися про туристичні локації, актуальні події та отримати іншу корисну інформацію: про туристично-інформаційні центри, мапу метро, міський транспорт тощо. Новий хаб інклюзивний – для людей із порушеннями зору доступні різні версії сайту.
«COVID змінив користувацьку історію, саме тому ми створили цифрову візитівку міста з актуальним контентом, який допоможе ознайомитися з туристичними магнітами до поїздки», – зауважив директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.
Куратор проєкту цифровізації за напрямами «туризм, культура, спорт» Олена Чернега зазначила, що туристичні дестинації активно використовують цифровізацію як інструмент для покращення репутаційного менеджменту, виокремлюючи наявність міських туристичних порталів, мобільних додатків, діджитал-каналів, інтеграції із геоінформаційними системами.
«Дуже символічно, що вже у назві нового хабу є слово «культурний». Це підкреслює вагомість художнього складника у привабливості Києва як туристичної локації. Сучасні інструменти комунікації, яким стане хаб, – це саме те, чого так не вистачає муніципальній мережі культурних закладів, які створюють чудовий продукт, та про який буває не просто дізнатися навіть киянину, не кажучи вже про туриста», – додала директор департаменту культури КМДА Яна Барінова.