Travel News

Ворохта отримала туристичний бренд з гуцульськими символами

Ворохта отримала туристичний бренд із вказівником у формі лижі та гуцульськими символами.

Про це повідомляє Ворохтянська селищна рада на своїй сторінці у Фейсбуці.



Зазначається, що туристичний бренд представили керівник агенції туристичних ініціатив Ігор Чава та арт-директор Олег Білий.

«За основу лого взято вказівник, який символізує форму лижі. Кольорова гамма та ромбічні символи взяті з візерунку гуцульських килимів», — йдеться у повідомленні.

У селищній раді додали, що гасло Ворохти пов’язане з її історичним минулим та легендою про походження назви селища.

«За переказами, у перших жителів присілка Мочерняків був слуга, що втік з польської армії, якого звали Ворохта. Він був дуже здібним, і до нього часто зверталися за порадами, приказуючи «іду до Ворохти». Звідсіля й пішла в народі назва нового гірського поселення — Ворохта», — наголошується у повідомленні.

 

 

Exit mobile version