Travel News

Стюардеса розповіла, в яких випадках не треба натискати кнопку виклику членів екіпажу

Нерідко пасажири літака натискають на панелі всі кнопки підряд. Однак є ті, що варто використовувати лише в окремих випадках.

Стюардеса американської авіакомпанії Кет Камалані, популярна своїми відео в соцмережах, постійно ділиться історіями про роботу бортпровідників в літаку. Цього разу вона розповіла про правила використання спеціальної кнопки виклику персоналу.


За її словами, якщо літак злітає, сідає або перебуває в зоні турбулентності, кнопкою для виклику персоналу користуватися не треба.

Навряд чи співробітник авіакомпанії підійде до вас, оскільки виклик зроблений в момент підвищеної небезпеки, – зазначила дівчина.

Адже в цей час на борту всі пасажири, включаючи персонал, пристебнуті на своїх місцях.

Стюардеса порекомендувала не використовувати відповідну кнопку, якщо турист захотів перекусити, потребує ковдри й в інших незначних випадках. На її думку, про це необхідно подбати ще до зльоту.

Спеціальний індикатор призначений тільки для екстрених ситуацій, наприклад, коли туристу стало погано, повідомила Камалані.

 

Exit mobile version