Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами
На Прикарпатті реалізують два проєкти для популяризування туристичного потенціалу області. У межах одного з них створять 14 репортажів про маловідомі туристичні напрямки.


Про це повідомляє Івано-Франківська ОДА.

«Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації розпочинає реалізацію двох промоційних проектів, покликаних популяризувати туристичний потенціал області і збільшити туристичні потоки внутрішніх туристів», – йдеться в повідомленні.

Читати  Франція виключила Україну із червоного списку: що варто знати туристам

За інформацією ОДА, перший проєкт має назву «Невдома: мандруй незвіданим Прикарпаттям» і передбачає досвідні подорожі, які запропонують маловідомі локації, де насамперед домінує природа.

«Проєктом передбачено створення 14 туристичних репортажів про забуті, невідомі або маловідвідувані локації, які дадуть туристу можливість перезавантажити себе, друзів, родину. Це проєкт про не зовсім розкручені туристичні напрямки або взагалі нетуристичні місця, але такі подорожі додадуть мандрівникам нового досвіду і вражень», – обіцяють в облдержадміністрації.

Читати  З Києва чи Одеси у майже будь-яку точку світу: МАУ відкриває рейси до Америки та Азії

Зазначається, що такий контент будуть створювати відомі гіди та місцеві краєзнавці Іван Бондарев і Андрій Костишин.

Другий проєкт називається «Tour De Ukraine: Івано-Франківщина». Його мета – розкрити через відеографію туристичний потенціал області, визначити туристичну ідентифікацію Івано-Франківщини, найбільш популярні види туризму та локальні дестинації для відпусток чи мандрів вихідного дня.

Для створення відеоконтенту про область запросили відому тревел-блогерку України Валерію Микульську. Наразі очікують промоційний продукт про туристичний потенціал Івано-Франківської області, що міститиме відеофільм, відеоролик, фотоматеріали та їхнє розповсюдження на загальнодоступному ресурсі YouTube, соціальних мережах Facebook, Instagram; написання та надання промоційних матеріалів для туристичних профільних ресурсів.

Читати  Австрійська ÖBB тестуватиме водневий поїзд Alstom

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *