Двоповерхова кабіна – проєкт Chaise Longue

Ця конструкція передбачає, що пасажири зможуть не тільки сидіти, а й вставати або витягуватися у кріслі під час польоту. Вони матимуть більше місця, щоб “розім’яти

Двоповерхова кабіна дає більше місця кожному пасажиру. Однак для цього доведеться пожертвувати верхніми полицями для багажу.

Політ стоячи – проєкт Skyrider

Ця концепція передбачає політ майже стоячи – так можна вмістити у кабіну літака набагато більше пасажирів. Відстань між сидіннями пропонують зробити усього 60 сантиметрів. А “примоститися” пропонують на крісло, більше схоже на сидіння велосипеда.

Цей проєкт зазнав чималої критики, зважаючи на сумнівну зручність таких польотів.

Сидіти навпроти – проєкт Flex Lounge

Проєкт передбачав, що бортпровідники зможуть пересувати крісла на власний розсуд. Тоді пасажири, які подорожують разом, будуть сидіти один навпроти одного, рядами по 3.

Однак навряд чи цю ідею реалізують – автор проєкту Том Хейнкель продав свою компанію та більше не займається авіаційним дизайном.

Капсула для сну – проєкт Toyota Boshoku Cloud Capsule

Ця ідея пропонує пасажирам розмістити ручну поклажу під сидінням, а верхні полиці використати, як невеликі кабінки для сну.

Ідея була натхненна капсульними готелями, що популярні в усьому світі.

Більше приватності – проєкт Interspace

Тут передбачені м’які сидіння, які можна розкладати та складати. “Крила” на кожному сидінні дають змогу відгородитися від інших пасажирів та краще відпочити.