Акція спрямована на приваблення більшої кількості українців до польського міста – з туристичною метою і для працевлаштування.
Реклама з’явиться у метро, центрі Києва та на під’їзних шляхах до столиці. Кампанія, яка розпочнеться 1 жовтня і триватиме впродовж місяця, має на меті підтримати запроваджене з 20 вересня пряме авіасполучення між Києвом то Лодзем.
За інформацією туристичної організації Лодзі, бюджет кампанії становитиме 100 тис. злотих (близько 700 тис. грн). В її межах буде також створено україномовну інтернет-сторінку, де розповідатиметься про історичні пам’ятки міста, можливості бізнес-співпраці та працевлаштування.
Як зазначив голова туристичної організації Лодзі Томаш Королевський, Київ удвічі більший за Варшаву і має велику купівельну спроможність. «Я вірю в цей ринок», – підкреслив він.
Згідно з даними Управління соціального страхування (ZUS) Польщі, у Лодзькому воєводстві на цей час легально працевлашновано близько 45 тис. громадян України. Однак загалом у регіоні може проживати понад 100 тис. українців.
У Лодзі проживає близько 700 тис. людей.