В одному з аеропортів Японії приземлився літак, і, здавалося б, що тут дивного, але справа в тому, що він розбився в 1985 році. Поки люди готувалися повірити в існування привидів і звернутися в «Битву екстрасенсів», на них чекало цілком звичайне пояснення (і трохи розчарування).
Користувач твіттера з Японії з ніком m3600 5 серпня опублікував у себе в профілі твіт, який привернув увагу багатьох. До посту були прикріплені два скріншота з сайту, що відслідковує рейси. Це був історичний момент, коли над Японією не було жодного літака.
На зображеннях були дані про маршрут рейсу JL123, літак якого приземлився в японському аеропорту Наріта в однойменному місті. Все б нічого, але лайнер, який подорожував по маршруту JL123, розбився 12 серпня 1985 року.
Як пише SoraNews24, мова йде про авіакатастрофу за участю Boeing 747 авіакомпанії Japan Air Lines, що стала однією з найбільших в історії перельотів. У тій аварії загинуло 520 чоловік.
えっ日本航空123便(JL123)って…なんで???? pic.twitter.com/e0yzlc1zmX
— m3600 (@m3600) August 5, 2020
Таким чином, рейс JL123 ніяк не міг несподівано з’явитися на радарі, хоча, звичайно, не виключено, що це міг бути привид літака. Здається підозрілим збігом, що лайнер з’явився майже в той же день, коли сталася аварія 35 років тому (з різницею в сім днів).
Також «явище літака-примари» відбулося незадовго до початку японського фестивалю Бон (Обоно), який повинен пройти 13-16 серпня. Саме в цей період, вважають японці, душі померлих повертаються у світ живих.
Склавши все разом, люди перейшли в режим страху, і в цьому їх складно звинувачувати.
Незабаром японське видання J-Cast News зв’язалося з представниками авіакомпанії Japan Air Lines, які підтвердили, що все, що сталося було непорозумінням.
Насправді рейс, що прямував з Сінгапуру в Наріта, мав номер JL712, але в проміжку між 23:44 і 00:22 один з IT-фахівців компанії змінив номер, довільно вибравши цифри. В результаті маршрут отримав номер JL123, який дуже вдало збігся відразу з двома подіями — 35-річчям від дня катастрофи і Обоном.
Представники Japan Air Lines вибачилися перед усіма за непорозуміння і пообіцяли обов’язково навчити своїх співробітників того, які номери можна і не можна використовувати, щоб уникнути подібних помилок у майбутньому.