Про це у Фейсбуці повідомляє департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради.
«Результатом роботи всіх гравців туристичного ринку Вінниці стало збільшення потоку туристів до нашої громади, зокрема, тих, які залишаються на ночівлю. Зараз сума надходжень у міський бюджет від туристичного збору перевищує цифри за 2020 рік удвічі, становлячи 1 816 934 грн», — повідомив директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені.
Зазначається, що наразі у світі через пандемію COVID-19 ускладнилися міжнародні подорожі, натомість набагато зріс попит на відпочинок у стилі citybreak (2-3-денні поїздки до іншого міста, які дають можливість познайомитися з новою дестинацією (фізичний простір, в якому турист проводить щонайменше одну ніч) та перезавантажитися). А Вінниця – одне з міст, які найбільше підходять для такого формату. Тому 2021 року місто розширило свою унікальну туристичну пропозицію, спрямовану на розвиток такого виду туризму.
Зокрема, цьогоріч у місті з’явився двоповерховий екскурсійний автобус, а місцеві ресторани створили ексклюзивне меню з вінницьким гастросимволом – вишнею. Крім того, в місті запровадили оригінальні формати екскурсій, започаткували нові активності у музеї-садибі Миколи Пирогова, запустили нові туристичні маршрути, зокрема Подільський шлях святого Якова. Також цьогоріч вперше відбулася аграрна виставка Agro Vinnytsia
У місті також запровадили Вінницький стандарт гостинності і презентували Вінницю на туристичних виставках у Києві та Львові, фестивалі «Мандруй Україною» та міжнародному гастроярмарку Foire de Dijon у Франції.