Travel News

Треба довести до ладу, – Ткаченко назвав неочікувані міста, які стануть магнітом для туристів

Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко поділився ідеями, що може кардинально змінити сферу культури. Він назвав міста, які піднімуть вагу туризму в Україні.



Своїми планами та ідеями Ткаченко поділився в інтерв’ю програми «Перші особи». Як «монетизувати гостинність, як у Грузії» міністр навів на прикладі Черкаської області.

За його словами, є не доведені до кінця проєкти в Чигирині та у Суботові. Є також об’єкти, пов’язані з повстанським рухом – Чорний ліс. Крім цього, є й потенціал у Каневі.

Все це – туристичний кластер, який просто треба довести до ладу,
– наголосив Ткаченко.

«Є й Корсунь-Шевченківський, але там реставрацію не робили десятиліттями. Там є надзвичайний парк, можна відпочивати, є музей Другої світової війни», – додав до переліку міст Ткаченко.

Як привабити туристів

Головне, що можна зробити, на думку Ткаченка, це трансформувати ці майданчики, які зараз перебувають не в гарному стані, у яких немає експозиції і вони не реставровані.

Маршрут між цими об’єктами Черкащини створює можливість не тільки привести туди туристів, а й розвивати державне приватне партнерство,
– запевнив міністр.

Мовиться не тільки про залучення грошей в державу, а й приватних інвесторів. Це збільшить потік людей і не лише туристів. Він також наголосив, що є безліч цікавих туристичних маршрутів і в інших областях України, зокрема в Одеській, Львівській, Харківській, Полтавській і так далі.

Що зміниться у містах Черкащини

  • Зокрема, за його словами, у Чигирині має з’явитися нова експозиція.
  • У Суботові – завершать панораму.
  • В Корсуні відбудеться велика реставрація й в Холодний Яр можна буде просто доїхати.

Крім цього, йому хотілося б здійснити такі кроки, щоб врятувати українську культуру:

  • побачити суттєвий поштовх великої реставрації та зміни в креативних індустріях;
  • також він планує працювати з молодими талантами;
  • реформувати сферу кіно як єдину екосистему;
  • розв’язати проблеми із вишами та мистецькою освітою;
  • підняти вагу читання в суспільстві (вже є стратегія);
  • просувати питання інформаційної безпеки та медіаграмотності.

 

Exit mobile version