Travel News

Кордони відкриваються: що зміниться під час реєстрації пасажирів на рейс

Кордони для туристів поступово відкриваються. Українські перевізники й аеропорти також готуються до відкриття. З сьогоднішнього дня поновлюються рейси всередині країни. А закордонні поїздки стануть можливими з 15-го червня. Анатолій Анатоліч і Лілія Ребрик в програмі «Ранок з Україною» на телеканалі «Україна» з’ясували, на яких умовах будуть подорожувати українці, і чи зміняться ціни на авіаквитки.



Тепер у відпустку не тільки потягом, а й літаком. Перший рейс стартував з Києва до Одеси 5 червня ввечері. Вартість одного квитка з багажем від півтори тисячі гривень. Зарубіжні поїздки уряд дозволив вже з 15 червня. Але все залежить від країн, які будуть приймати українців.

«Більшість країн ще не визначилися, буде 14-денний карантин чи ні. Це теж обмеження, яке буде впливати на рішення летіти туди або вибрати іншу країну», – коментує віце-президент МАУ з наземного обслуговування Володимир Семенченко.

У той же час як перевізники, так і аеропорти вже узгоджують умови перевезень, щоб зробити їх безпечними. Запрацює все за рекомендаціями Всесвітньої організації охорони здоров’я та Європейського агентства авіаційної безпеки. Для аеропортів – це обов’язковий температурний скринінг, зовнішня оцінка стану здоров’я пасажира і соціальна дистанція. Зокрема, реєструвати багаж тепер треба власноруч за допомогою терміналів, а також сканувати посадковий талон на гейті. Ніякої готівки на всій території аеропорту. Ну і, звичайно, тотальна дезінфекція та доступність антисептиків.

«Не більше однієї людини на 10 квадратних метрів відповідної площі приміщення. У місцях для очікування будуть промарковані місця для пасажирів», – зазначив експерт з авіації Богдан Долінце.

Для перевізника загальні правила такі ж. Крім того, на борту літака їжа тепер буде в упаковці, а з крісел зникне вся преса. Щоб контролювати соціальну дистанцію, ходити по салону під час польоту буде заборонено і буде контролюватися черга в туалет. З тієї ж причини майже зникне ручна поклажа.

«Ми змушені були обмежити правила за кількістю ручної поклажі на борту для того, щоб під час посадки, коли люди будуть класти сумки наверх, не виникало скупчення», – пояснює Володимир Семенченко.

Найважливіше, що у більшості літаків система фільтрації повітря працює, як пилосос. При цьому повна заміна повітря в салоні відбувається кожні 2-3 хвилини.

Європейські держави на карантині підтримують авіабізнес за свій рахунок. Але не в Україні. І це позначиться на ціні квитків – за прогнозами, вже до осені їх вартість може зрости. Однак є і хороша новина – лоукости залишаться, а з ними і більш-менш прийнятні ціни.

«Авіакомпанії, які пережили кризу, накопичили боргів і будуть шукати джерела фінансування, щоб покривати ці додаткові витрати, – поділився експерт з авіації. – Лоукост-перевізники найбільш захищені з боку бізнес-моделі для таких криз. Вони мають у власності повітряні судна, тобто не змушені виплачувати лізингові платежі».

Exit mobile version