Travel News

Hofstra University: вдалий старт у світі кіноіндустрії та медіа

Світ змінюється надто швидко, а з ним – і сфера масмедіа. Розвиток інтернет-технологій, обсяг інформації, який невпинно зростає, нові медіаплатформи формують абсолютно новий світ індустрії новин. Тому не дарма Гарі Вайнерчук, американський підприємець та інвестор, який став у 2017 році за версією Forbes найавторитетнішим лідером думок у соцмережах у світі, стверджує, що будь-яка компанія сьогодні – це медіакомпанія. І якщо бізнес не виробляє контент, то його просто не існує.



Безумовно, індустрія медіа змінюється не так завдяки блогерам, як під впливом провідних професіоналів, що працюють на найпопулярніших телеканалах, у пресі та інформагенціях. Одним із відомих навчальних закладів, які готують таких фахівців, є школа комунікацій Лоуренса Герберта при університеті Hofstra в Нью-Йорку на Лонг-Айленді.

Союз науки і природи

Університет Hofstra – це найбільший приватний університет у місті Хемпстед на Лонг-Айленді, де щорічно навчається понад 11 тис. студентів з усього світу. Цей виш було засновано на території маєтку підприємця голландського походження Вільяма С. Хофстра, на честь якого його й було названо. А зараз кампус університету – це маленька Голландія з тисячами тюльпанів. На сьогодні в дендрарії Hofstra росте понад 12 тис. дерев. Тож не дивно, що кампус університету називається «Кампусом дерев» (Tree Campus USA). В американській медіаіндустрії дебати кандидатів у президенти США, мабуть, одна з найбільш значущих політичних подій. І університет Hofstra став місцем їх проведення в 2008, 2012 і 2016 рр. не випадково. У висвітленні дебатів задіяно багато телеканалів і журналістів. На період дебатів увесь університет перетворюється в одну велику телестудію, в роботі якої беруть активну участь і студенти.

Телестудія третього тисячоліття

Один зі стовпів успіху школи комунікацій Лоуренса Герберта – професіоналізм її команди викладачів, які діляться зі своїми студентами реальним досвідом у різних сферах журналістики. Професори школи – визнані в усьому світі вчені, журналісти, автори, зокрема й лауреати премій Еммі, Пулітцера і стипендії Фулбрайта. Серед них, наприклад, Кара Алаймо – авторка бестселера «Пітч, твіт або залучайте на вулиці: як практикувати глобальні зв’язки з громадськістю та стратегічну комунікацію». А якщо до цього додати Studio A – найбільшу і найсучаснішу студію серед медійних шкіл на східному узбережжі США, то не дивно, що серед її випускників багато фахівців високого класу.

У 2013 році школу комунікацій було названо ім’ям випускника університету Hofstra – Лоуренса Герберта. У минулому він очолював компанію Pantone, яка в 1963 році розробила систему добору кольору. Нинішні студенти школи можуть щодня черпати натхнення в його ідеях, оскільки приміщення школи оформлене за допомогою панелей із номерами кольорів за системою Pantone.

Багато студентів зазначають, що їм цікаво тут навчатися, а нудьгувати ніколи. У школі комунікацій Лоуренса Герберта для студентів створено всі можливості, щоб вони стали професіоналами. Наприклад, там є три студії. А також студенти можуть вільно використовувати найсучасніше обладнання. У результаті вони створюють приголомшливі роботи, які посідають призові місця на конкурсах і фестивалях. Наприклад, короткометражний фільм «The Game Change» студентки школи комунікацій Індрані Копал було названо найкращим студентським документальним фільмом на Каннському фестивалі у Франції в 2015 році.

Сам Лонг-Айленд відомий своїм комфортним і високим рівнем життя. До речі, саме в Нью-Йорку розташовано штаб-квартири багатьох медіакомпаній. Студенти Hofstra, які проходять там практику, здійснюють вдалий старт у кар’єрі. Щороку INTO допомагає іноземним студентам з усього світу здобути вищу освіту в США. Своїм студентам у Hofstra INTO пропонує надійну підтримку, щоб вони могли отримати професію своєї мрії.

Exit mobile version