Таку думку у Фейсбуці висловила голова Державного агентства розвитку туризму (ДАРТ) Мар’яна Олеськів
“Якісні рекламні матеріали про наші міста і країну потрібно знімати. І в даному випадку, якщо б правильно все зробили, це могла би бути класна вірусна реклама України та Києва. Якщо зняти відео цієї площі просто — воно буде цікаве невеликому колу людей. А вірусний контент приверне до неї увагу, і світ зможе дізнатися, що є така площа в Україні”, — зазначила Олеськів.
Так, вона навела приклади досвіду різних країн у сфері “вірусного” відеоконтенту для їх популяризації у світі. Зокрема, відеоролик, для зйомок якого у Празі перекрили пів міста, щоб машина проїхала пішохідним Карловим мостом, дрифтувала на пішохідній площах та вулицях Праги й Братислави. “У підсумку Чехія та Словаччина показані дуже круто — і багато людей лише завдяки таким відео дізнаються, наскільки багато замків та пам‘яток є в цих країнах”, — підкреслила голова ДАРТ. Вона також згадала “нестандартні зйомки” відеокліпу американського музичного дуету The Carters у Луврі.
Водночас очільниця відомства наголосила, що будь-яка компанія і будь-яке агентство, організовуючи зйомки, особливо в історичному центрі міста, мають «чітко дотриматися усіх необхідних процедур, продумати і мінімізувати усі ризики, особливо що стосуються можливої шкоди середовищу».
Вона зауважила, що для того, аби міжнародні і вітчизняні компанії могли прозоро і безпечно організувати зйомки, фестивалі, акції, покази, концерти, необхідно “сідати з організаторами, владою, самоврядуванням, культурними інституціями і музеями широким колом, обговорювати це і публічно озвучувати прийнятний для усіх алгоритм”. Окрім цього, Олеськів наголошує, що всі компанії, які планують організовувати такі заходи, мають бути завчасно попереджені про місця, в яких не можна цього робити з огляду на збереження історичної спадщини.