Travel News

Чому не можна давати свій паспорт співробітникам готелів у Туреччині

У 2020 році турецьких готельєрів, для яких недавно ввели новий податок, почнуть штрафувати за недотримання закону про захист персональних даних іноземців. Місцева влада всерйоз занепокоїлась зростанням випадків шахрайства з використанням особистої інформації громадян, які приїжджають на відпочинок, і посилили вимоги. Про це пише «АТОР».



У Туреччині з 2016 року діє закон про захист персональних даних, який забороняє готелям робити фото або ксерокопію посвідчення особи своїх гостей чи вимагати у них іншу персональну інформацію, в тому числі, номер банківської картки та мобільного телефону. Штрафи за це почнуть стягувати вже у 2020 році.

Все це, за словами фахівців, призведе до того, що туристи будуть витрачати набагато більше часу при заселенні в готель, чекаючи, поки персонал заповнить необхідні форми обліку гостей.

Як вважає представник Асоціації готельєрів і туроператорів Кемера (KETOB) Дінчер Сарикая, нова схема обробки документів загрожує обернутися для прибулих туристів тривалим очікуванням в холі готелю.

«У готелі, де тисячі людей виселяються і заселяються, процес реєстрації гостей без зняття копій їх документів серйозно ускладниться. Це призведе до збільшення кількості помилок та невдоволення клієнтів», – пояснив він.

Туристам тепер доведеться чекати, коли співробітник вручну введе всі необхідні дані з паспорта і ваучера в програму, задаючи додаткові питання, або самим від руки заповнювати кілька сторінок спеціальних форм, звіряючись з паспортом і виданими туроператором документами, а потім йти в чергу «здавати» їх на ресепшн.

Exit mobile version