Контактна інформація

04050, Україна, м.Київ
метро Лукьянівська
вул. Юрія Ільєнко 5б

Зв'язок з нами

Спалах коронавірусу змусить власників готелів змінити формат обслуговування постояльців. Під загрозою опиняться, наприклад, «шведські столи». Про це заявили турецькі експерти у галузі туризму.



Основною проблемою системи «шведський стіл» є відкрита викладка страв, а також користування одними і тими ж приладами для накладання, наприклад, щипцями. Неоднозначною в світлі напруженої епідеміологічної ситуації є і процес самообслуговування клієнтів, що включає нарізку хліба одним ножем, користування кавовими машинами або автоматами для соку.

Читати  Чому задзвонити Біг-Бену буде коштувати $ 650 000 на початку Brexit

Фахівці вважають, що новий формат «шведського столу» повинен включати в себе видачу порційних хлібобулочних виробів в упаковці, а також заздалегідь розфасованих порцій страв, пише видання «Вісник АТОР».

Крім цього, на думку експертів, після пандемії коронавірусу в ресторанах готелів, цілком можливо, всі прилади подаватимуть в індивідуальних захисних упаковках, а зі столів зникнуть багаторазові банки зі спеціями, тканинні серветки та скатертини. Також можуть зникнути великі столи – їх замінять невеликі столики на 5-6 осіб максимум, які відсунуть на 3-4 метри один від одного. Крім того, персоналу доведеться частіше дезінфікувати всі столові прилади, столи і стільці, встановити на вході ємності з гелем для дезінфекції.

Читати  Битва за пасажирів після карантину: Ryanair готовий знижувати ціни аж до 0,99 євро за квиток

Турецькі експерти зазначають: всі ці нововведення потребують розширення штату співробітників, перепланування ресторанної зони та зони готування. Зміни можуть стати вельми витратними для невеликих готелів.

Share:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *